آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

ثمره عشق

اتاق پسرم

1392/1/26 17:18
نویسنده : مامانی
3,631 بازدید
اشتراک گذاری

                 

سلام پسر قشنگم

از روزی که جنسیتت مشخص شد مامانی شروع به خریدن وسایل اتاقت کرد و 2روز مونده بود به سال جدید که همه رو آورد و اتاقت برای ورودت آماده شد که انشالله صحیح و سلامت به دنیا بیای و به شادی از همشون استفاده کنی نفس مامان.

من و بابا از اون روز دیگه طاقتمون کم شده و هی داریم روزا رو میشماریم تا بسلامتی به دنیا بیای و از وسایلات استفاده کنی.

هی میرم لباسای کوچولوتو نگاه میکنم و دلم ضعف میره که اونا رو تنت کنم و حسابی توی بغلم فشارت بدم.

عزیز دلم عکس اتاقت و وسایلاتو برات میزارم که انشالله بزرگ شدی ،ببینی قربونت برم.

گل پسرم انشالله که با تن سالم و دل شاد از همشون استفاده کنی عزیزم.

من و بابا بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خانومي
30 فروردین 92 18:35
واااااااااااااااي عزيزم ..چه همه وسايل واسه اين جوجه خريدين....اتاقش ديگه جا نداره.....به سلامتي چندماهه هستي؟؟؟؟ ببينم اونايي كه زدي رو ديوار اسمشون چيه بخوام بخرم؟ برچسب اتاق كودك؟؟؟



به منم سر بزن.....من حدودا 6 ماهه هستم عزيزم.




سلام خانمی جان.مرسی گلم.من ماه آخر هستم عزیزم.استیکر اتاق بچه هستن گلم.به اتاق یه حال و هوای دیگه میده.

انشالله به سلامتی و به موقع نی نی رو به دنیا میاری گلم.

مرسی از نظرت.






هدیه
1 اردیبهشت 92 19:49
همهههههههه چی خیلی نازه

ایشالله به سلامتی




ممنونم ازت گلم.لطف داری دوست خوبم.






سهیلا
2 اردیبهشت 92 21:30
عزیزممممممممممممممم
خیلی وسایلت نازهستن
انشاالله بشادی استفاده کنی
مامان باسلیقه دست گلت درد نکنه
خسته نباشی

مرسی دوست خوبم.به امید خدا توی همین هفته پارسا جون هم بسلامتی به دنیا میاد و از وساسئلش استفاده میکنه.ممنون که سرزدی.

ارکیده(افسانه)
6 اردیبهشت 92 22:11
شیرین جون...همه چی عااالی بود...انشالله پسر گلت به سلامتی میاد و از همه اش استفاده میکنه... مبارگ اقا پسرت باشه دوست گلمممم

به دنیا ممنونم از محبتت افسانه جونم.به امید خدا بزودی شما هم باید وسایل سلنا جون رو آماده کنی.
منير
8 اردیبهشت 92 14:18
آرتين جونم ان شاءا.. به سلامتي بيايي و از همه اينا به دل خوشي زير سايه پدر و مادر گلت استفاده كني

الهههههههههي امين

مرسی خاله منیر جون.انشالله شما هم بسلامتی مهرزاد جونو به دنیا بیاری تا باهم بازی کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد