آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ثمره عشق

دیدار عاشقانه

1392/1/26 18:28
نویسنده : مامانی
895 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من                  

امروز باز سونو داشتم و دل تو دلم نبود که بیام و به دیدار عاشقانم با تو برسم آرتین جونم.

سونوی امروز خیلی برام مهم بود آخه همش فکر میکردم رشدت کم بوده و نگرانت بودم که پسر ریزه میزه و کوچولو باشی.اگه خدا بخواد دیگه باید نهایتا تا 6 هفته دیگه بیای بغلم عزیزدلم.صبح با بابا اول رفتیم آزمایشگاه پیش خاله و بعد رفتیم سونوگرافی.وقتی خوابیدم روی تخت هی ازت خواهش میکردم که رشد کرده باشی و سلامت باشی گلم.وای نمیدونی اون لحظه ای که توی مانیتور میبینمت چقدر لذت بخشه.دکتر بهم نشونت میداد و من واست ضعف کرده بودم.

وزنت رو ازش پرسیدم و گفت حدود 2600 گرم و همه چیز هم نرمال و طبیعی بودو خداروشکر هیچ مشکلی هم نداشتی.وزنت با سنت که 34 هفته و 4 روزت بود برابر بود و دکتر گفت اصلا ریز نیستی و خیلی هم عالی هستی.

اینقد خوشحال شدم که نمیتونستم صبر کنم جواب رو بگیرم و برم پیش بابا.آخه میدونستم بابا هم خیلی نگرانته و منتظره که خبر سلامتیت رو بهش بدم.توی این مدت همش بلدرچین و عسل به خوردم داده که تو خوب رشد کنی و یه پسر قوی بشی پسرم.

با جواب زود رفتم سوار ماشین شدم و به بابا گفتم که شما چه پسر آقایی هستی و خوب رشد کردی و شکر خدا سلامت هم هستی.

بابا هم کلی خوشحال شد و یه نفس راحت کشید.

       

                

مرسی پسر گلم

مرسی که از آسمون اومدی توی زندگی من و بابا

مرسی که همیشه با خبر سلامتیت شادم میکنی

مرسی که به حرفام گوش میدی و با حرکتات جوابمو میدی

و در آخر مرسی مرسی که هستی.

هیچ وقت اینو فراموش نکن که من و بابا با تمام وجود عاشقتیم عزیزکم.

 

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار(مامانی شهراد)
26 فروردین 92 19:04
سلام عزیزم خوشحال میشم باهم دوست بشیم پیشمون بیا






سلام مامان شهراد جون.

ممنونم ازت عزیزم.

حتما میام.از آشناییتون خوشحالم.


خانومي
30 فروردین 92 18:39
راستي عزيزم تو سونو سه بعدي هم رفتي؟؟؟؟؟ يا سونو عادي داشتي؟






سلام خانمی جون.

مرسی که به وبلاگ پسرم سر زدی و ممنون از نظراتت عزیزم.

نه من اصلا سونو سه بعدی نرفتم.راستش دکترم نداد ومن هم اصراری نداشتم که برم.چون شنیدم یکم برای بچه ضرر داره.






هدیه
1 اردیبهشت 92 19:55
ایشالله همیشه شاد باشی مامان شیرین




همینطور شما هدیه جونم.مرسی از نظراتت عزیزم.






soha
2 اردیبهشت 92 9:58
سلام سلام مبارکهههههههه وبلاگ گل پسرت ....خیلی قشنگه....مامان خوش سلیقه




سلام عزیزم.مرسی از لطفت گلم.

انشالله شما هم باید زودی واسه نی نی بسازی دیگه دوست خوبم.






مامان کوچولو
6 اردیبهشت 92 20:49
سلام مامان آرتین

ایشالا آرتین جون سالم و سلامت به دنیا بیاد

دوست داشتی تبادل لینک کنیم

سلام مامان کوچولو جون.
ممنون از لطفت.مرسی که سرزدی عزیزم.
ارکیده(افسانه)
6 اردیبهشت 92 22:03
سلام شیرین جووونم...تبریک میگم به خاطر وبلاگ پسملی... انشالله که تا اخر هم همه چی عالی عااااالی باشه و به سلامتی پسملی تپل مپل و خوشگلت رو تو بغلت بگیری

مرسی دوست گلم.به امیدخدا سلنا جون هم به موقع و سلامت میاد بغل مامان و باباش

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد