آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

ثمره عشق

پایان یک ماهگی،اولین سفر

1392/4/10 18:37
نویسنده : مامانی
708 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتین جونم

گل پسر نازم بسلامتی یک ماهه شدی عزیزم.

توی این یکماه اینقد ناز و مظلوم و دوست داشتنی بودی که همه عاشقت شدن.خداروشکر اصلا گریه ای نیستی و همیشه آروم و شیرینی.با اینکه دلدرد داری اما گریه نمیکنی و من و بابا هر روز میخوریمت فدات بشم.

بیشتر این ماه رو خونه مامانی بودیم تا کمکم کنه.آخه شبا هی بیدار میشی شیر میخوری و بازی میکنی.منم هنوز خوبه خوب نشده بودم و به کمک احتیاج داشتم.تازه خاله ها و مامانی و بابایی هم نمیزاشتن بیام خونه و هی باهات بازی میکردن.منم هی میرفتم و برمیگشتم.

26 امین روزت بود که با بابایی و مامانی و عمه و عمو رفتیم شمال و آرتین جونم بسلامتی اولین مسافرتش رو هم رفت. این هم عکس پسر طلام توی آخرین روز یکماهگی ،توی جنگل کشپل چمستان

                        

                        

 

اینم ملوان کوچولوی من کنار دریا

 

                        

                        

    

عزیزدلم اینقد بهت وابسطه شدم که حتی وقتی خوابیدی دلم میخواد بغلت کنم و ببوسمت.هزارماشالله هر روز داری شیرینتر میشی گل مامان.

الهی بمیرم برات که اینقد دلدرد میکشی فدات بشم. نمیدونم چرا اینقد شکمت نفخ میکنه عزیزم.تا الان چند بار دکتر بردیمت و خداروشکر وزن گیریت مشکلی نداشته اما هی درد میکشی.این نسخه آخر دکتره انگار یکم بهتر بهت اثر کرده و اگه خدا بخواد یکم بهتر شدی عزیزدلم.انشالله که دیگه هیچ وقت درد نداشته باشی دردت به جونم.

حمام کرده بودی و تا الان خواب بودی که من برات مینوشتم اما الان بیدار شدی و باید بغلت کنم و شیر بخوری گلم.

تو قشنگ ترین هدیه خدا توی زندگی من و بابا هستی آرتین جونم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Nasi
13 تیر 92 18:38
اييي جانم ارتين اقاي خوشگل. ايشاالله هميشه به گردش و تفريح باشيد .
شيرين جان نگران دل درداش نباش عزيزم . فقط چند نكته رو رعايت كن تا گل پسري كمتر اذيت بشه. يكي اينكه وقتي بهش شير ميدي و بعدش سرش رو بالاتر از تنش نگه دار و اينكه هر دو و نيم تا سه ساعت شير بده و نصف از اين سينه و نصف از اونيكي و وسطش حتماً حتماً بادگلوش رو بگير.( شير دادن زياد باعث تخمير شير تو روده ي بچه ميشه و نفخ ميكنه)
خودت هم غذاهاي نفاخ نخور . و اينكه وقتي دل درد داره اروم پشتشو ماساژ بده. ايشاالله كه دلدردش برطرف بشه عزيزم. مواظب خودت و ارتين ِگل باش.

مرسیییییی ناسی جونم از راهنماییهات عزیزم.انشالله بسلامتی زایمان میکنی و سایه سر دو تا کوچولوهات میشی گلم.
ارکیده(افسانه)
16 تیر 92 14:51
شیرین جونم..ماشالله پسر گلت روز به روز شیرینتر میشه. اخیییی از دلدردش که گفتی خیلی غمگین شدماخه حست رو درک میکنم ..واقعا مادر طاقت کوچکترین درد بچه شو نداره.
انشالله دلدرد زود زود خوب بشه و هیچ وقت درد و بیماری به سراغش نیاد
راستی...اولین سفر 3 تایی تون و اولین سفر پسر گلت هم مبااااااااارک.

مرسی از محبتت افسانه جون مهربونم.این دردها با همه نوزادها هست و چاره ای جز تحملش نیست.انشالله دخمل طلای شما آروم باشه و درد نداشته باشه.
سهیلاااا
23 تیر 92 14:19
آرتین جونم تولدت ویکماهگیت باهم مبارک خاله جوننننننننننننن

ببخش من آدرس وبلاگتو گم کرده بودم


مرسی خاله سهیلا جونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد